nuffnang

Tips Cara Mengatasi Keputihan secara MANUAL



Wanita2 wajib baca

Jus lemon

Jus lemon ini biasa di gunakan untuk mengatasi kulit berminyak dan sebagai ubat jerawat.

Tips Cara Mengatasi Keputihan juga adalah dengan jus lemon.

Cara2 nya ialah dengan memerah lemon tersebut dan di tambah bawang putih yang telah di kisar. Minumlah ramuan ini dengan rutin dan teratur, dengan tujuan keputihan cepat hilang. penyembuhan seperti ini tidak menimbulkan efek di samping sama sekali. vitamin C termasuk salah satu kandungan yang terdapat pada lemon ini.

Bawang putih
Bawang putih memiliki aroma yang khas.

Tips Cara Mengatasi Keputihan dengan menggunakan bawang putih.meletakkan bawang putih di atas vagina. Cara ini cukup mudah di gunakan dan tidak menimbulkan efek yang berbahaya. Bawang putih dengan manfaat lain seperti mencegah terjadinya penyakit jantung dan sebagai ubat sakit gigi.

Air masakan beras putih

Beras yang yg di cuci,air nye jgn di buang,airnya boleh di simpan terlebih dahulu. dan kemudian rebus sampai matang. Minum lah rebusan beras putih yang rajin dan teratur, agar Tips Cara Mengatasi Keputihan cepat hilang .memang masih banyak orang yang jarang mempergunakan cara seperti ini, tapi bila sudah mencuba pasti anda suka.

Tips cara mengatasi secara AUTO

Menggunakan produk #AmmaraNherbs

Menggunakan pencuci miss v ROYAL VIRGIN FORMULA
Mampu merawat masalah keputihan,menghilangkan bau dan kegatalan di miss v

Cara nye mudah
Goncang pencuci miss v,buka penutup,letak sedikit di tapak tangan,gosokkan di kawasan LABIA,utk MERUANG boleh oleskan di dlm lubang miss v..kemudian bilas.

Tips kedua menggunakan SERBUK CINTA CIK V

Cara nye mudah
Selepas mandi,lap miss v kering2..ambil atau celupkan sedikit serbuk cinta cik v,kemudian tepek atau bedakkan di permukaan miss v.tak perlu di cuci..biarkan...

JANGAN LUPA KEPUTIHAN HARUS DI CEGAH SEBELUM MERAWAT

SAYANGI MISS V ANDA

Tiada ulasan: